نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مبلغ 70 میلیون یورو می تواند استراتژی یووه را تغییر دهد

مبلغ 70 میلیون یورو می تواند استراتژی یووه را تغییر دهد

به گزارش توتو اسپورت، یوونتوس خود را برای تغییر خط دفاعی در فصل 2024‐25 آماده می کند و استراتژی نقل و انتقالات آنها نیز بستگی به این دارد که آیا منچستریونایتد بر سر پیشنهاد 70 میلیون یورویی خود برای برمر می ماند یا خیر؟

 

انتظار می رود بیانکونری ها پس از به خدمت گرفتن تیاگو ژالو از لیل در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، در تابستان باز هم خط دفاعی را تقویت کنند. الکس ساندرو در پایان قراردادش در ماه ژوئن جدا خواهد شد، در حالی که مذاکرات با دانیله روگانی تا چند هفته دیگر آغاز خواهد شد. قرارداد این مدافع ایتالیایی نیز در پایان فصل به پایان می رسد.

 

بر اساس این گزارش، غول های سری آ عثمان، مدافع میانی باشگاه اسپورتینگ را نیز هدف قرار داده اند. ارزش این بازیکن 20 ساله 40 میلیون یورو است، اما یوونتوس امیدوار است با گنجاندن کایو خورخه در قرارداد مبادله بازیکن به علاوه پول نقد، قیمت او را کاهش دهد، زیرا اسپورتینگ در حال جستجوی مهاجم قرضی در فروزینونه است.

 

توتو اسپورت مدعی است که استراتژی نقل و انتقالات یوونتوس نیز به منچستریونایتد بستگی دارد، زیرا شیاطین سرخ به برمر علاقه ی زیادی دارند

 

بیانکونری ها مبلغ 70 میلیون یورویی برای مدافع میانی برزیلی تعیین کرده اند، بنابراین اگر شیاطین سرخ با قیمت درخواستی یوونتوس مطابقت داشته باشند، تیم سری آ تابستان آینده تقویت های دفاعی بیشتری را به خدمت خواهد گرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: